Secrets don't sleep till they're took to the grave.

Har fått skäll av Alexandra ett par gånger för att jag inte skriver här, så får väl skärpa mig på den punkten antar jag.. Har till mitt försvar tänkt tanken många gånger, men aldrig orkar publicera någon skit iaf.
 
Allt har varit förbannat jobbigt senaste tiden, och inget tycks bli bättre heller. Mår dåligt av att vara hemma, och orkar inte heller vistas bland folk. Ganska jobbigt läge.
Har varit inne på skolan och pratat med puckona där, och ska försöka ringa om en av praktikplats imorgon. Är inte jättepepp men blir iaf skönt med lite nystart.
Annars har jag ärligt talat inte gjort ett skit. Robin var här för ett par veckor sedan, vi tog med barnet till Borås och såg på The Lone Ranger, och så var vi hemma hos Alexandra och käkade pannkakor på våran 2-årsdag. Fin tradition det där. 
 
Och senaste dagarna har jag varit hemma och varit dyngförkyld, vilket inte heller hjälper mitt humör direkt. Fick imorse också reda på att en nära vän till mig helt plötsligt flyttar till Stockholm. Känner mig jävligt ensam helt plötsligt. Ska iaf hem till Alexandra imorgon. Får hon också för sig att flytta nu så skjuter jag mig. 
 
Jävla pissliv just nu.
 
Hatar att tiden bara går, och att allting bara står still.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0