If I cut my hair, Hawaii will sink.

Äntligen på fötter igen haha.. Förstår inte hur man kan bli så trött... Under hela januari (minus när Robin var här...) var jag uppe hela jäkla nätterna pga min dumma ångest. Sömnade först någon gång på eftermiddagen, och i bästa fall fick jag väl sova 3 timmar. Men aldrig i sträck dock... Och sen började det om igen. 
Sen gick det inte mer. Så de senaste dagarna har jag knappt gjort så mycket annat än att sova... Men nu ska jag fasiken försöka bättra mig på detta, så ska försöka somna senast 4 varje natt. Får se hur det går dock haha..
 
Och idag ska jag in till skolan.... Gick runt hela dagen igår i tron om att det var tisdag, så allt blev ju helknäppt nu... Men aja, slapp ju den där "dageninnanångesten" som alltid brukar slå till. 
Så, innan mamma kommer och hämtar mig tänkte jag försöka hinna rida 2 hästar. Behöver klippa Lillskiten också, kanske börjar med det ikväll. Beroende hur det går i skolan och hur pissed off jag kommer vara när jag kommer hem haha....
 
 
Haha Långöra <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0