Your eyes ain't blue, I bet that hair's held by glue.

Senaste månaden har varit skit, riktigt skit.. Så trött på att vakna varje morgon och känna att jag inte orkar med livet.
Inte så illa som det låter dock, har aldrig tänkt tanken att göra något åt det. 
 
Har varit på möte på skolan i skolan idag. Är rätt trött på det folket just nu. Men kändes idag som att man blev något mer hörd iaf. Så saker och ting kanske blir något bättre på den punkten.
 
Och nu sitter jag på mammas kontor och försöker hitta på något att göra. Måste hitta mer kaffe... 
Har tid attt sitta här i typ en och en halv timme, sen ska jag bege mig mot stationen och ta tåget mot Södertälje. Så  ikväll får jag träffa min fina pojke igen. Och jag kommer förhoppnigsvis få sova ordentligt för första gången på alltför länge haha.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0