Five words or less.

I onsdags kom Alexandra hit och höll mig sällskap. Konstiga människa, finns få personer som kan få mig att skratta så mycket som hon.
Vi såg på film, och pratade mycket. Sen fick hon för sig att hon ville prova att klippa häst. Slutade med att hon stod där i ca 2,5 timme och klippte Prince, haha! Rätt skönt att slippa göra allt sånt själv, speciellt nu när han och Gustav fått sin jäkla vinterpäls. Så jag försöker muta Alexandra, så hon kommer hit och klipper hästar lite oftare haha.
 
Sitter och pratar med min fina pojke i telefon just nu. Han kommer hit imorgon, vilket är bra för jag håller på att sakna ihjäl mig faktiskt. Hoppas på att kunna sova lite bättre när han är här också. Minns inte när jag senast somnade innan 4 faktiskt.. Börjar blir ganska tröttsamt. 
 
 
Blir säkert ett jättekonstigt inlägg nu. Är dock för trött för att orka bry mig. 
God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0