With a foot in the gutter and the other in the grave.

Älskar att vakna upp efter 3 timmars sömn med panikångest och helst av allt bara vilja gräva ner sig själv någonstans och dö för en stund. Alternativt slänga en tegelsten i huvudet på sig själv för att iaf få somna om.
Detta börjar bli jävligt tröttsamt.
 
Midssommar snart också. Kan man välja att inte delta?
Robins föräldrar frågade om ville följa med dom någonstans. Jag tackade nej, eftersom jag hoppats på att kunna tävla till helgen. Sen går självklart mina stövelhelveten sönder. Alltså, jag orkar inte. 
Så nu antar jag att jag blir hemma istället. Hatar verkligen allt sånt här, det funkar verkligen inte för mig. Jag och dessa löjliga högtider alltså, hatar dem. 
Det enda som hade gjort det lite lättare vore om man fick vara med Robin, eller komma iväg och tävla. Iaf komma bort lite. Men nu antar jag att allt det precis sket sig. 
 
Alltså, hela världen kan gå och ta sig någonstans.
Och nej, jag tänker inte försöka vara positiv just nu, har inte energi nog till det. 
Behöver koffein, så jag orkar ut och springa sönder mina dumma ben. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0