Endings without stories.

Igår var en sån där hemskt tråkig och dålig dag. Kände redan när jag vaknade hur hela nacken, axlarna, överarmarna och ryggen värkte. Har höllt på så ett par dagar och tycks bara bli värre. Alltså, jag hatar min kropp verkligen. Dessutom ösregnade det hela dagen. 
Hade ju tänkt åka till Floby på en pay&jump igår också, men eftersom jag fortfarande är stövellös tog jag tillbaka anmälan. Såg sedan att de ställt in pga allt regn, och ska tydligen ha en ny pay&jump på torsdag.
Vore så jäkla kul att åka dit egentligen.. Alltså, jag skjuter snart mig själv om jag måste rida utan stövlar mycket längre -.-
Dessutom har ju Skara rea på dom jag vill ha just nu.. Någon som vill sponsra?
 
Jag är på dåligt humör idag. Mest eftersom jag sover så dåligt. Hjälper verkligen när Wilma har någon jävla kompis här också och de väsnas halva natten. Hatar verkligen barn ibland, usch.
Har ringt och väckt Robin runt kl 3 två nätter i rad nu, bara för att jag behövt prata av mig. Känner mig lika elak varje gång, men det knäppa är att jag får skäll om jag inte gör det, eftersom han anser att jag inte ska vara vaken själv om jag inte mår bra. Konstig människa. Men jag är otroligt glad att jag har honom. Måste träffa honom snart, annars får jag ett mentalt sammanbrott.
 
Hm, solen skiner iaf lite idag. Ska försöka rida alla hästarna. Tror jag ska baka kladdkaka också. Av någon konstig anledning har jag lättare för att baka än laga mat.. Tror det beror på att man sällan bakar enbart till sig själv. Det är den biten jag har svårt med, att laga något enbart för att jag ska äta det. Får oftast bara ångest och skiter i det. Rätt töntigt om man tänker efter. Men inget jag kan rå för. Så, kladdkaka it is.
 
 
Hittade en kompis för några dagar sen. Tyvärr tyckte han inte om att bli klappad, så han sprang iväg :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0