Our scars remind us that the past is real.

Jävla skitdag. Varit inne på möte på skolan, träffat mentor+någon annan. Kan inte säga mycket mer än att jag är så förbannatjävlaäckeltrött på människor. Förstår inte att folk inte förstår hur jävla mycket jag verkligen försöker. 
Är så förbannat trött på att aldrig någonsin räcka till. Och jag är så inihelvete trött på människor över lag. Är trött på att vara rädd för folk. Går inte längre utanför ytterdörren om jag inte måste, och jag vågar knappt svara i telefonen. 
Och mest av allt är jag trött på att vara jag. Önskar jag kunde sluta vara det ibland..
 
På tal om något lite roligare så pratade jag med en gammal vän igår, en hemskt saknad vän. Väldigt skönt att ha någon att prata med, trots att det blir lite konstigt när man inte pratat på nästan 2 år.. Vi har bestämt oss att byta liv för ett tag, eftersom vi båda kan behöva lite omväxling. Dags att jag börjar lära mig lite om färg alltså.
 
Sitter just nu och kollar thinspovideor på youtube. Borde inte göra det. Känner mig så otroligt äcklig och misslyckad. Suck.
 
Kan någon se till att när jag vaknar i morgon, befinner jag mig i Rönninge? Vill bara få sova en hel natt utan att vakna 50 gånger med panikångest. Och jag vill slippa behöva vara ensam. 
Skulle verkligen behöva en paus från allt, få lite andrum.
 
Suck, hur kan det vara så jobbigt att överhuvudtaget bara finnas till?
 
 

Kommentarer
Postat av: Moa

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva.. Men om du någon gång känner att du vill prata om något eller vad som helst så finns jag alltid där för dig, även om jag kanske inte alltid visar det.

Och JAG tycker att du är en helt underbar människa Rebecca! <3

Svar: Tack, du är bäst<3Och förlåt för att jag är dålig på att prata.. Borde försöka bättra mig.
Unbeaten

2012-08-25 @ 13:15:23
URL: http://photobymlw.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0