We're counting backwards.

Fy fan. Mår inte bra alls just nu. Tror jag börjar bli sjuk, och mina leder är helt åt helvete. Går inte att förklara. Har ingen energi. Känner mig så klen. Känns som jag ska gå sönder. Har ont i revbenen också. Obehagligt att andas..

Måndag imorgon, vilket innebär praktik. Blä, vill inte. Inte när jag mår så här. Kommer inte orka ett skit. Vill inte känna mig dålig och behöva klaga, och vill inte bryta ihop för att jag inte klarar av något och får panikångest för att jag mår så kasst.

Men det är ingen idé att stanna hemma heller egentligen. Då kommer jag bara känna mig ensam och ännu mer önska att jag var hos R. Bläbläblä. 

Sitter förresten och lyssnar på Hawthorne Heights just nu. Omg, hade nästan glömt hur bra dom är. <3 Fy på mig..

Ska nog gå och lägga mig nu. Försöka sova bort lite ångest.


Close the door, lock it tight
Then I'll know you're safe tonight
Turn on a song that means the most
Believe I'm there and hold me close

Kommentarer
Postat av: Darksess

Hawthorne Heights är sjukt bra! Tack för tipset. Hade glömt bort dem. Krya! Kramar

2011-09-19 @ 19:20:20
URL: http://www.darksess.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0