I'm the rehab, you're the drugs.

Var ju iväg och kollade upp knät i Herrljunga igår. Knäleden är hel, och det är ingen ledbandsskada, så det är bra. Dock var det alldeles för svullet för att de skulle veta exakt var skadan satt, hm. Så blir det inte bättre så ska jag tillbaka dit om drygt en vecka.

Stack ut en liten sväng med Zingoalla i går kväll iaf. Fick bli utan stigbyglar. Gick faktiskt mycket bättre än jag trodde. Är ju yttersidan av knät som är paj, men så länge jag inte belastade den så gick det. Är faktiskt hundra gånger värre att gå haha..

Hahaha och när vi skrittat kanske 100 meter, så fick Z syn på en sten, som några grävarsnubbar flyttat på. Och Zingoalla var övertygad om att denna stenen hade för avsikt att försöka äta upp henne haha. Jisses vad jag började skratta åt henne. Söta knäppa häst! Haha och det var inte det enda läskiga vi mötte heller. Jägare, gropar, träd och fler stenar var också läskiga. Jaja, vi kom iaf helskinnade hem haha. Söthest.

Ska nog ut och rida lite idag med, utan stigbyglar. Försöka orka med både Zingoalla och Prince. Mår inte bra av att sitta still såhär mycket..


Världens finaste.

Kommentarer
Postat av: Moa

Stenar kan faktiskt vara farliga.....

2011-09-24 @ 13:51:24
URL: http://photobymw.blogg.se/
Postat av: Moa

Sv: Aww! <3

Du har också länk om du inte har missat det ;)

2011-09-24 @ 15:43:33
URL: http://photobymw.blogg.se/
Postat av: Jessica

Nä men gud har du egna hästar? Lyllo! Jag älskar hästar! <3

sv: Håller med :)

2011-09-24 @ 18:33:00
URL: http://chessecake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0