Are we demented or am I disturbed?

Har tänkt skriva här flera gånger, har faktiskt haft en del att skriva om. Men någonstans tog energin slut och när jag satte mig ner och försökte skriva var det tomt i skallen och jag kunde inte få ner några vettiga ord alls. Illa.
Har ju hur som helst börjat med praktiken hos Therese. Andra veckan avklarad. Tror det blir riktigt bra faktiskt. Trodde inte det ett tag. Men jag trivs, och känner mig behövd. Så det är bra.

I torsdags red jag Lightness. Åh, vad jag tycker om den hästen. Så känslig och speciell, med en hel del egna åsikter om saker och ting, och kan helt plötsligt explodera och flyga i luften utan vidare.. Men hon passar mig så bra. Tror hon tycker om mig faktiskt. Skulle märkt om hon inte gjort det iaf haha... Men ja, tycker om henne.

Sen har jag även fått i "uppdrag" att hjälpa till med deras B-ponny Frust. Rätt snäll ponny faktiskt, han gör aldrig något dumt iaf, som många andra kan. Men han är väldigt envis haha.. har lärt sig att han vinner på det. Så ja, det är väl det jag ska jobba med. Försöka uppfostra honom lite :D Jag är ju så liten också, så jag kan utan problem rida B-ponny haha!

Igår var vi iväg med en 1-åring till veterinären för att kolla upp en hovböld. Åkte halv 8 ifrån Therese. Gissa om jag fick gå upp tidigt? Lol, var rätt skönt att få sova till 8 idag kan jag säga..

Hm, inget mer att tillägga just nu. Det kommer. Tänkte ta cykeln till Floby en sväng, med syster som sällskap. Sisådär 2,6 mil tror jag. Lär ta tid när hon är med... Sen har jag ett par hästar att rida också.

Vill helst ta tåget en bit norrut också. Blä :(


Urkassa mobilbilder, men anyway:


Frust.

Lightness.

Kommentarer
Postat av: MLI

3990:- :)

2011-09-17 @ 14:28:30
URL: http://mlidahlgren.blogg.se/
Postat av: Moa

Det hade vart ganska kul att se dig rida B-ponny... (a)

Men vad härligt! :D

Sv: Ja det hade vart väldigt mysigt.. <3

TRÄFFAS SNART ELLER?!

2011-09-17 @ 14:53:21
URL: http://photobymw.blogg.se/
Postat av: Moa

Sv: Ja det ska vi.........

Annars... blir jag typ sur :(((( <3

2011-09-17 @ 18:20:16
URL: http://photobymw.blogg.se/
Postat av: Emelie Nordström-

söta hästar :)

2011-09-26 @ 20:26:41
URL: http://emeelien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0