Dag 9; Min favorit årstid.

Jobbig fråga igen. Hmm.. Tycker alla har för- och nackdelar.

Våren är fin. Inte heller äckligt varm. Efter flera månader vinter är det rätt underbart att få tillbaka lite löv på träden och bar mark. Fint är det också. Dock blir det så jäkla mycket lera under våren. Och man går länge och är rädd att det ska börja snö igen haha..

Sommar är sommar.. Man måste ju nästan älska sommaren bara för att. Det är soligt och varmt, och det är ofta då man har tid över att göra sånt man inte hinner med skola, jobb, osv. Gillar sommarregn också. Mysigt, och allt blir så rent. Dock blir det lätt för mycket. När det regnar nonstop en vecka är det inte så kul längre. Det brukar också bli alldeles för varmt och äckligt. Och så åskar det :(

Hösten är nog finast. När träden är helt gulröda. Riktigt mysigt. Dock blir det snabbt för kallt och snön kommer. Dessutom börjar det bli mörkt tidigt. Blä.

Och vintern då... Gillar faktiskt snö. Men jag hatar kylan, och isen. Och så är det mörkt ute redan klockan fyra. Men jag älskar vintern lite iaf, för det FINNS INGA PADDOR DÅ <3




Haha jag suger på att svara på sånt här. Men jag kan inte gärna ljuga heller. Ni får stå ut med onödigt långa texter och lite oklara svar. För jag vet ärligt talat inte själv svaret på detta..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0