Dag 13; Mitt favorit husdjur.

Favoritdjuret är ju helt klart häst. Men är det ett husdjur? Haha det beror nog lite på vem man frågar.. Får jag inte säga häst så vet jag inte. Katt och hund har jag ju haft hela livet, så skulle kännas konstigt utan dom faktiskt. Men jag vet inte om jag vill kalla dom favoriter kanske.. Hmm, jag vet inte riktigt.

Fast har ju verkligen fastnat för dessa:


Leopardgecko!

Har ju alltid gillat  reptiler, men inte velat ha en orm eftersom jag aldrig skulle klara av att mata den haha.. Sen hittade jag dessa, och de behöver ju bara äta insekter (inkl spindlar<333333) och kalk. Perfekt! Dessutom är de riktigt fina och går att få väldigt tama. Någon gång ska jag skaffa en sån här faktiskt haha.

Kommentarer
Postat av: Moa

Om dom äter spindlar borde jag också skaffa en sån! :O

2011-09-29 @ 20:47:00
URL: http://photobymw.blogg.se/
Postat av: Caroline

Söt!

2011-10-03 @ 10:36:24
URL: http://internationalshowjumping.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0