Bite your lip and fake it.

Ibland kan jag inte låta bli att ta saker och ting mer personligt än vad som kanske är meningen. Dåligt. Vilken jävla morgon...

Var faktiskt riktigt skönt att åka iväg till Therese i morse. Känner att jag gör nytta där. Red förresten Fahrenheit idag. Första gången faktiskt. Riktigt fin häst.

Sitter just nu och dricker lite kaffe. Inte så gott egentligen, men jag antar att det är något man lär sig dricka.. Dricker det mest för koffeinet faktiskt. Dumma mamma vägrar ju köpa koffeintabletter :( Men jaja, hon får skylla sig själv, hennes kaffe jag dricker upp.

Älskar kicken man får av koffein. För mig är det faktiskt ganska lugnande haha. I alla fall för hjärnan. Dämpar ångesten lite också.

Funderar förresten på att gå och hugga av benet. Orkar inte med det längre. Och ja, det finns ju faktiskt asbra proteser, så why not egentligen? Satan vad ont det gör..

Men nä, inte vara sån nu. Ska dricka upp mitt kaffe och sen sticka ut och rida 2 hästar.

Kommentarer
Postat av: Moa

Sv: .....men du kan ju inte slå ditt onda ben.. Det gör ju ont :///

Kaffe är inte gott ):

2011-09-28 @ 18:38:38
URL: http://photobymw.blogg.se/
Postat av: Darksess

Usch för kaffe :P Då skulle jag hellre dricka Coca cola. Men jag har varit nära på att dricka det för att piggna till.

2011-09-28 @ 19:16:06
URL: http://www.darksess.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0