You've cooked your silver spoon so black.

Varit hemma och varit sjuk sen i onsdags. Länge sen jag mådde såhär kasst. Vaknade kl 6 igår och mådde illa som satan, trodde jag skulle spy. Inte för att jag kände mig magsjuk eller så, utan för att jag hade så förbannat ont i ryggen och revbenen. Går inte att förklara, men var verkligen spyfärdig. Har fortsatt så sen dess, tror jag somnade 5 i morse. Kul liv, verkligen.

Ikväll ska tydligen Wilma ha halloweenfest, skitkul. Minns senast ett gäng 11-åringar sov över. Fy satan vad förbannad jag var då. Hoppas de håller käften denna gången, annars kommer jag vara rätt självmordsbenägen inatt, lol.

Gnällig jag är. Har rätt att vara det dock.



Kommentarer
Postat av: Moa

krya på dig! och hoppas kvällen blir bra trots allt ;) ♥

2011-10-30 @ 21:45:01
URL: http://littlemoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0