Can't pretend that you're nothing special.

Hahaha åh.. Dålig jag är. När jag skulle fixa hästarnas kvällshö i måndags så lyckades jag halka i trappan ner från höloftet. Duktigt, ja. Den trappan är rätt livsfarlig dock. Slog i huvudet och ryggen rätt rejält. Tur iaf att det var trappan jag slog i, och inte betonggolvet.. Då hade jag nog inte haft mycket till huvud kvar :D
Men ja, har varit hemma tisdag-onsdag och mått riktigt skit. Yr och illamående, och ont i nacken och ryggen. Piggnat till lite nu dock, inget illamående, bara ajaj haha..

Har nyss kommit hem från Therese nu. Överlevde faktiskt hela dagen. Bara slagit i käften och bitit mig i läppen, samt fått lite fina sår på händerna. Hahaha verkligen sämst xD

Vet inte hur jag lyckas göra mig illa hela tiden. Suck, spännande är det iaf haha..


Har förresten färgat håret mörkt igen.

Kommentarer
Postat av: Moa

Den trappan är läskig ))):

2011-10-13 @ 23:18:35
URL: http://photobymw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0