Dag 15; Dagens.

Dagens vill ha: Hmm....
Dagens klädsel:
Har just nu på mig mina blå Whitaker ridbyxor, ett svart pololinne från CRW och  en Bring Me The Horizon t-shirt. 
Dagens frisyr: Rufftsigt och uppsatt. Förjävligt :))
Dagens planer: Ska rida lite hästar. Annars vet jag inte.. Försöka överleva :)
Dagens väder: Kallt och trist. Höst på riktigt. Men ska väl inte klaga, regnar ju inte nu iaf..
Dagens roligaste: Ingenting faktiskt. Negativ tjej :)
Dagens tråkigaste: Det mesta. Ogillar att det är helg också. Har för lite att göra, och för mycket tid till att tänka -.-
Dagens favorit: Robin :*
Dagens humör: Inte på topp tyvärr.
Dagens ord: "Skit". Har användt det flitigt haha...
Dagens låt: Destroy Rebuild Until God Shows - Mr. Owl Ate My Metal Worm

Älskar denna.

Kommentarer
Postat av: KKUNGAMANDA

Vara med i min tävling där du kan vinna valfritt smycke för max 150 kr?



Isåfall klicka här --> http://kkungenduvet.blogg.se/2011/october/tavling-vinn-valfritt-smycke-for-max-150-kr.html#comment

2011-10-08 @ 18:14:14
URL: http://kkungenduvet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0