Stop this pain tonight.

Idag har varit en sån dag då jag bara känt att jag suttit fast, att jag inte kommer någon stans. Hatar den känslan. Hatar att varenda jävla dag kämpa med att hålla humöret uppe och bara göra det jag älskar, och sen känna att det egentligen inte spelar någon roll. Jag kommer ju ingen vart iaf? Varför försöker jag så jäkla mycket egentligen?
Suck. Hatar att må såhär.

Inte gjort det jag skulle idag heller. Hade tänkt både gå och cykla en bit, men blev bara inte av. Var ute en sväng med Zingoalla dock. Hon var allmänt pigg och studdsig, och på slutet gjorde hon lite som hon ville, bytte galopp när det passade henne själv osv, bara för att hon tyckte det blev mindre jobbigt då. Suck, löste det dock, och till slut gick hon riktigt fint. Svettig blev hon dock. Men jag tycker om min häst. Även fast hon är knasig.

Blä, och imorgon åker mamma bort, tror hon är borta tills tisdag? Vilket innebär att jag få ta hand om hennes jävla hundar under tiden. Överlag så hatar jag hundar. Vill verkligen inte ha något jävla ansvar för dom. Vill egentligen inte ha något ansvar för något.
Hatar ansvar. Förstår inte varför folk ber mig om hjälp faktiskt. Förstår inte varför folk anförtror sig åt mig. Finns så många andra som skulle kunna göra saker och ting tusen gånger bättre än jag.

Hatar att behöva göra folk besvikna.

Hatar det mesta just nu.
Kommer fortsätta med det också. Fram tills lördag kväll ungefär. Negativ tjej, jao.



Will you come home and stop this pain tonight?

Kommentarer
Postat av: Mli

Vart bodde du då?:) om du ska kolla tänk bara på att hon heter Shyenne nu ifall du undrar om ingen ropar upp Vivi:) haha

2011-06-13 @ 08:25:27
URL: http://mlidahlgren.blogg.se/
Postat av: becca

Läste precis ditt inlägg och känner guuuuuuuud vad skönt att det finns någon som känner som mig. Trodde jag var ensam i hela värden som tänkte och tyckte såna problem är dom största i värden.. Vi kanske är rätt lika!

2011-06-20 @ 12:15:25
URL: http://amberduvie.blogg.se/
Postat av: MLI DAHLGREN

sv; tack :), kom du på tävlingen sen? Hur vare du kände vivi nu igen ? :P

2011-06-20 @ 16:06:21
URL: http://mlidahlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0