It's cute in a way, till you cannot speak.

Har nyss tagit in två dyngsura hästar. Stackars Zingoalla tyckte inte alls om regnet, stod och frös jättemycket, trots täcke :( Gustav var rätt blöt och kall också, men han är alltid glad iaf haha.. Prince har det nog rätt bra egentligen som fått stå inne pga ett fult sår på bogen som måste läka. Fast han är ju allt annat än nöjd just nu, stackarn.
Och i brist på annat att göra så tänker jag sätta mig och se på Remember Me. Älskar den filmen. Så tragisk, och samtidigt så vacker.

Sen måste jag nog ut och göra något, känner mig så lat och dålig :((



Kommentarer
Postat av: Moa

Svar: Hihi ja :D

Men om man bortser från Zingoalla då... Men hon är ju typ så biffig så att hon blir en storhäst (a)

2011-07-14 @ 23:05:41
URL: http://photobymw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0