Just the way I'm not.

Suck, min rygg är dum. Riktigt dum. Kände redan när jag red Ragge på banan i måndags att högervarvet var mycket jobbigare. Fick liksom inte igenom honom lika lätt, speciellt i galoppfattningarna. Blev lite mycket spring in i fattningarna och jag orkade inte riktigt fånga upp honom. Visste från början att det berodde på att jag är stel och spänd osv. Sen var jag ju iväg till Borås på kvällen, och då blev det värre. Kändes ungefär som om någon muskel i ryggen gått av. Kunde knappt sitta ordentligt i bilen. Hemskt..

Har tagit det lugnt sen dess, så rygghelvetet är nu lite bättre. Fortfarande ajaj, men jag överlever iaf nästan. Har dessutom tid i januari hos någon människa som ska kolla på den. Så hoppas verkligen jag får ordning på den snart. Är trött på att ha ont.

Har frisknat till lite också. Fortfarande lite ont i halsen, men annars så. Sover ju sämre igen dock. Har varit vaken till 3-4 senaste nätterna med ångestattacker. Mindre härligt. Ska dock iväg till kuratorn så snart som möjligt. Behöver verkligen prata av mig... Är ju tydligen samma människa som jag träffade i 8an-9an. En av de få vettiga inom sitt område får jag nog säga. När detta blir av vet jag dock inte. Förmodligen i januari det med. Så jag får försöka överleva jul på något mystiskt vis.

Och jag vill ta tåget mot Stockholm nu nu nu. Blir galen snart.

Kommentarer
Postat av: Moa

Din dumma rygg får bli bättre! <3

Sv: Bra, det känns bara så fail....

2011-12-17 @ 12:28:00
URL: http://photobymw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0