But you could tell where I had been by the way I held my gun.

Trött tjej här. Haha har tagit det rätt lugnt i helgen, försökt bli frisk typ. Tror jag lyckats ganska bra, har ingen feber längre. Halsen blir dock bara värre, hostar hemskt mycket. Och min rygg håller på och tar död på mig. Men jaja....

Jag och syster bakade pepparkakor i lördags, tror jag det var... Spårade ur lite som vanligt haha. Kreativa är vi iaf. Och i helgen har vi haft 3 pyreneér hemma, varit hundvakt typ. Gillar pyreneér. Dom är fluffiga. Och sen dom var här i helgen har jag missbrukat ordet 'fluffigt'.

Var i Borås idag med mamma. Köpte lite grejer, mest till hästarna. Skrittäcke till pojkarna, tjockt stalltäcke till Gustav, grimskaft, hink.. Tävlingsskjorta och hårfärg till mig.

Hm, roligare än så här blir det inte just nu. Tänker nog gå och lägga mig snart. Inte lika lätt att sova dock när jag inte längre är sjuk som en gris haha :((

God natt folk.

Kommentarer
Postat av: Mimi

Det är hon!

2011-12-14 @ 16:33:32
URL: http://adventurelaand.blogg.se/
Postat av: Frida

Hej! Såg att du kommenterat min blogg. Jag har ett Parelli-Myler Cradle-C1 typ kombinationsbett på Lyrik där. Egentligen skulle han må bästa av ett C3 men jag äger inget sådant än... http://shop.parellinaturalhorsetraining.com/product.jsf?catId=42&productId=235 Det bettet blir mildare i munnen då delar av trycket kommer på nosen och eftersom nosbandet är lite elastiskt blir det inte särskilt hårt där heller. Det trycker då mindre på tungan och är idealiskt för hästar som gapar eller försöker undvika bettet... Eller till de som är osäkra/rädda eller vad som helst nästan. Med rätt model C1-C2 eller C3 fungerar det fantastiskt!



Krya på dig!!=)

2011-12-15 @ 17:52:13
URL: http://frydahaa.blogg.se/
Postat av: Moa

sV: Hahaha det kanske det va?!

Nästa helg så firar jag jul x)

Vad hade du tänkt dig annars? ;)

2011-12-16 @ 21:47:51
URL: http://photobymw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0