Do I ever dare to question fate's design or submit to such a bleak destiny?

Dålig uppdatering. Jag är tröttare än vanligt. Varit hemma både idag och igår, sovit nästan hela dagarna. Haha och om jag sover så är det faktiskt illa...

Hursomhelst, Stockholm var trevligt. Träffade ju Robin i söndags med. Vi åkte rulltrappor :$ Fina knaspojke, saknar honom som tusan :(

Och på tal om något helt annat så var mamma gullig och hämtade ut en klippmaskin i Borås idag. Äntligen! Haha passade ju bra att My One sänkt priset på den jag ville ha med 500 spänn nu också :) Så imorgon ryker minsann Zingoallas hemska päls! Pojkarna ska också klippas, men det är inte riktigt lika bråttom. Kan göra det i helgen haha.

Ska gå och lägga mig nu. Hoppas jag mår lite bättre imorgon iaf. Hatar att må såhär :(

Natti.
<3

Kommentarer
Postat av: Moa

Krya! <3

2011-12-02 @ 09:47:53
URL: http://photobymw.blogg.se/
Postat av: Moa

Sv: Ja han är jätte snygg :o

2011-12-02 @ 09:50:08
URL: http://photobymw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0