We are all born in a world of doubt, but there's no doubt. I figured out.

Har lyckats bränna örat på plattången. Det flagnar lite nu, jättefint. Ont gör det också.
Och mina ben är dumma. Riktigt dumma.
Och min rygg börjar ge upp känns det som. Jobbigt. Tycker inte om att ha ont. Inte alls.

Men trots allt ajaj så mår jag rätt bra just nu faktiskt. Jag är lite glad iaf.
Gårdagen spenderades med världens finaste knaspojke. Mysigt.
Skulle nog ha kidnappat honom dock. Blev massa ensamt när han åkte hem :(

Kommentarer
Postat av: Moa

Sv: Hihi ja... Bara nästan (A)

Ja dom är söta :>



Det var typ 7 gånger jag trillade av första gången jag skulle rida henne..

När jag åkte ner i diket med brännässlor :@

Om nu den räknades... Men jag tror att jag red Zingoalla den gången då jag red Prince också!

Jag skulle rida barbacka men jag lutade mig åt något håll trillade av och fick snö innanför byxorna x)

2011-08-01 @ 22:42:47
URL: http://photobymw.blogg.se/
Postat av: Darksess

Aj aj aj vad ont :(

2011-08-02 @ 00:15:01
URL: http://www.darksess.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0