From a mountain in the middle of the cabins.

Var iväg till Borås innan jul och handlade lite för presentkort jag fick när jag fyllde år. Kom hem med bla 2 grimmor, mangelé, ett träns och en hundbädd. (Inget bett?!)
 
Hundbädden var högt uppskattad kan jag säga haha. Mina kära byracka har i princip alltid sovit på golvet (golvet har iofs nästan alltid varit fullt med kläder, så var inte direkt synd om henne). Sen gjorde jag vid något tillfälle ett halvhjärtat försök att städa ur garderoben inne i rummet (här lägger jag allt som inte får plats under sängen när jag städar). I den vevan så kom en viss gosedjurselefant, aka Charles, ut ur garderoben (...). Och eftersom min hund tror hon är en liten plutt, ansåg hon att hon visst fick plats att ligga och sova på Charles...
När jag sen kom hem med bädden tog det ungefär 3 sek innan hon låg och sov resten av kvällen på den haha. Lite bekvämare hoppas jag.
 
Minnie und Charles.. (Ovanligt tomt golv här)
 
Minnie und säng. 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Milina

åh vad söt :)

Svar: Haha ibland så :D
Unbeaten

2014-03-08 @ 03:03:02
URL: http://milina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0