Name the last time I wrote about something other than you.

Mitt förbannat tråkiga liv har förhoppningsvis fått en litenliten vändning. Precis vad jag behövde nu!
I fredags var pojken här också. Underbart. Tror jag sovit iaf 16-18 timmar under dessa två nätter, vilket är rätt mycket jämfört med de 20-25 timmars sömn jag annars brukar få under 7 nätter... Så otroligt nyttiga dessa helger faktiskt, känns som att jag orkar lite mer nu, äntligen. 
Har ridit Zingoalla lite i helgen också, hon känns fin! Tanken var ju att hon skulle vila lördag, men nu blir det ju ändrade planer och jag ville inte att hon skulle stå då när hon kommer få stå mån-onsdag också... Pojkarna har jag inte gjort så mycket med. Zingoalla har varit prio ett och när min rygg pajade för ett tag sen har jag lagt all min lilla energi på henne. Så det kändes onödigt att börja sätta igång dem nu, när de också kommer få stå igen iaf...
 
Såg ju faktiskt på Mello-finalen i lördags också, rätt pissed off över hela det där faktiskt haha... Förstår inte varför ett gäng motståndare ska få påverka resultatet med så mycket som 50%. Visst, att det kan vara bra att se om lätarna faktiskt går hem i övriga europa, men att ge dem halva makten är bara dumt och jävligt korkat. Det faktum att Sean Banan fick en 12-poängare är ju bara ett bevis på det...
Sen har jag absolut inget emot Robin Stjernberg eller att han vann osv, men det var ju inte låten vi röstade fram..... YOHIO fick 20% utav svenska folkets röster. Det innebär att var femte jävla röst gick till honom, och det är en jäkla skillnad mot vad Robin fick faktiskt. 
Det är sånthär trams som gör att jag övriga år inte kollar på denna skiten....
 
Sen måste jag dock säga att det är jävligt stort att de faktiskt kom "tvåa" iaf. Så kul att folk fått smaka på nånting annorlunda för en gångs skull, och kanske fått upp ögonen lite för den visuella scenen, och för det som är lite "annorlunda". YOHIO, Seremedy och Desaiha förtjänade detta.
 
 
Nu ska jag sluta babbla och gå och lägga mig ensam i sängen och försöka sova någon timme. Upp tidigt imorgon....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0