Last fight for the living dead.

Hoppträningen igår gick finfint faktiskt! Hoppade ett par lydnads- och styrkeövningar, på ena långsidan 3 travbommar - galopp - kryss med galoppbom framför och bakom - trav - 3 travbommar, vilket är jättelätt i ett 40m ridhus haha.. Och på andra långsidan 2 låga, rätt långa, oxrar, med två galoppsprång mellan varje. Sen mycket volter, galoppbommar på böjt spår, skänkelvikningar osvosv.
Tyckte Zingoalla gjorde allt galant, även om hon på slutet in mot oxerserien blev lite het på gröten ett par gånger haha! Sen red jag betydligt mycket bättre förra veckan verkligen.. Vet inte riktigt varför lol, ska försöka att inte vara så jävla värdelös nästa gång iaf.
 
Sen är det verkligen jättekul att Zingoalla känns så himla fräsch och fin som hon gör nog. Känns som att hon utvecklas hela tiden och hon är så rolig att jobba med.
Sen när jag skrittade av henne så kom en tant fram och pratade med mig, och var jätteförtjust i Z och tyckte hon var jättehäftig. Haha skitkul faktiskt. Fina Z<3
 
 
Nu ska jag och min fantastiskt härliga kvällsångest gå och lägga oss.. Hoppas resten av er sover gott vid den här tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0