Myths are made for the imagination.

Torsdag idag, va? Har haft ett par förbannat tråkiga och jobbiga veckor faktiskt. 
 
I hm, fredags, tror jag det var, såg jag faktiskt Breaking Dawn pt2. Har ju totalvägrat se den på bio eftersom jag inte vill sitta instängd i en salong tillsammans med massa fån som skriker så fort någon tar av sig en tröja (thank god att det bara var en sån scen i denna filmen). 
Tyckte dock filmen var intressant, kanske den bästa filmen i serien. Sen måste jag erkänna att filmerna antagligen är några av det mest överskattade på länge. Säger inte att de är dåliga, men tycker de är långt ifrån så fantastiska som folk påstår.
 
Jaja, nog om det... Var inne på skolan idag. Skitjobbigt möte och nästan lika jobbig lektion. Vi diskuterade mat på specialidrotten. Rätt intressant ämne faktiskt. Tycker det är ganska läskigt, om än lite skrattretande, att folk bara äter, utan att ha en blekaste aning om vad maten innehåller. Vi diskuterade lite om vad folk åt på stenåldern osv, och i stort sett hela gruppen höll på att spy när ämnet insekter kom upp. Detta var ju vad man då åt för att överleva dagen ibland. Och well, guess what? Godiset ni med så stor entusiasm betalar för och trycker in i käften, har inte fått sin färg ifrån jordgubbar eller apelsiner, utan ifrån löss (kochenillsköldlöss). Yepyep.
Sen fick vi en fin läxa också, skriva mat- och träningsdagbok i 7 dagar. Kommer få skämmas. 
 
Fredag imorgon, tror jag minsann. Har inte den blekaste aning om vad jag ska sysselsätta mig med.. Ska försöka övertala Alexandra aka Robert att följa med till Borås på söndag. Mycket roligare med sällskap.

Kommentarer
Postat av: Moa

Om ni ska till Grand prixn så kan du se mig på banan ;)

2013-02-21 @ 22:35:03
URL: http://photobymlw.blogg.se
Postat av: Moa

Om ni ska till Grand prixn så kan du se mig på banan ;)

Svar: Hörde det. Du får vinka eller något! ^^
Unbeaten

2013-02-21 @ 22:35:04
URL: http://photobymlw.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0