Knife vs. face: round 1.

Åker mot Häggsjö's om knappt en timme, prova på specialidrotten. Ska bli intressant att se hur Sonja är att träna för. Kan dock inte påstå att jag är så jättepepp på något just nu, vill mest bara gå och lägga mig under ett täcke och slippa se världen. Ingenting är roligt längre.
Känns som jag borde en anonym gnällblogg eller något, bara för att nära och kära ska slippa läsa om hur skit allt egentligen är. Och för min egen skull så känner jag att jag behöver få ventilera lite, för annars blir det så jävla mycket i huvudet på mig att ångesten blir för stor. Och enda sättet jag klarar av att hantera det då blir att göra mig själv illa, och jag klarar inte det länge. Det räcker nu.
 
Suck. Orkar inte allt. 
Jaja, ska bli skönt att få komma iväg en liten stund och koncentrera sig på annat iaf.
 
Hörs sen kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0