Eight.

Lyckades släpa mig iväg till Therese igår. Med feber, halsont och hela köret. Hade lyckats sova en timme också haha.. Blev en rätt intressant dag, men jag överlevde faktiskt.
Kom hem och lyckades hålla mig vaken någon timme, sen somnade jag haha. Vaknade runt klockan 19 tror jag. Sov helkonstigt och vaknade med panikångest. Grät i över en timme, helt okontrollerbart. Gick över dock, skönt.

Helgens planer gick åt skogen eftersom jag är sjuk, suck... Hatar verkligen att vara sjuk, att inte orka göra något, och inte kunna påverka det :(

Något positivt är iaf att idag har världens finaste pojke stått ut med mig i 8 månader! Och nästa vecka kommer han hit <3



Ska lägga mig och se på film nu, och försöka bli frisk. Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0