Seven.

Göteborg Horse Show i fredags, som sagt. Mycket trevligt faktiskt. Satt på rad 4, hah! Köpte faktiskte inte mycket heller, bara en tröja (haha ångrade mig så för att jag inte köpte någon för 2 år sen) och en sladdrig gel-pad. Charlotte köpte 14 par strumpor.

Var tillbaka i Herrljunga strax före nio. Därifrån följde även Robin med hem! Iiiiih. Han hade ju lov vecka 9, istället för vecka 7 som jag skulle ha haft. Men eftersom jag lyckades byta så passade alltså vi på att träffas lite längre. Så han åkte hem idag, och nu blev det väldigt tomt faktiskt....
Har iaf mått otroligt bra när han varit här. Pratade även med honom, om sånt jag i vanliga fall inte pratar om. Kände mig jättelöjlig, och till slut blev det så jobbigt att prata om allt.. Men han förstod, och var konstigt nog glad att jag berättade. Så han höll bara om mig, tröstade mig, och sa att han var otroligt glad att han hade mig. Alltså åh, fin pojkvän jag har.
Han har dessutom varit jättesöt och hjälpt till med hästarna. Packat hö framför allt haha. Och klappat hestarna. Han har faktiskt börjat förstå att Gustav är snäll också. Prince med. Zingoalla är vit dock, och vita hästar är farliga.

Idag har vi dessutom varit tillsammans i 7 månader!
Iaf om man räknar månader haha, 31 är ett dåligt datum.... Anyway, säg grattis till oss (a)


Nu tänker jag sätta mig och glo på tv, sen försöka sova, själv buhu...

Kommentarer
Postat av: Moa

Fast Zingoalla är faktiskt farlig ibland ):

Haha så jag förstår honom!

Och grattis! :D

2012-02-29 @ 22:52:42
URL: http://photobymw.blogg.se/
Postat av: Moa

Sv: Men GPA hjälmar är så sjuuuuuukt sköna, men jag orkar inte lägga ut 5500 för en hjälm... Så jag ska nog skaffa Whitaker hjälm ;)



Så då är jag inte härmapa mot just dig! :D

2012-03-02 @ 17:55:59
URL: http://photobymw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0