Och jag går i dagar i tröjan du hatar.

Var i Borås igår med bästaste Moa. Hade inte sovit alls under natten, så var ordentligt trött. Jättetrevlig att umgås med, verkligen. Men efter lite kaffe var jag glad igen. Trots att jag höll på att frysa ihjäl.
Hahaha var ju som så att inträdet kostade 100kr för de som fyllt 15, men vi lyckades få dom att tro att vi faktiskt var 14 haha. Sparade 50 spänn var där!

När vi kom hem till Moa började vi se på Madagaskar. Somnade ganska snart dock haha. Moa påstår också att jag slog henne, och försökte ta hennes mobil.. Låter inte som jag, jag är så snäll i vanliga fall. Lovar.

Hursomhelst, ska ut och frysa sönder nu. Ajhdjksdsddf jag hatar Sverige och denna jävla vinter.

Kommentarer
Postat av: Moa

Åh den låten fastnar!

Det var härligt och träffa dig, även om du typ slog mig och tog min mobil...



VI ÄR FJORISAR TILLSAMMANS <3

2012-02-14 @ 11:50:19
URL: http://photobymw.blogg.se/
Postat av: Moa

Men FML fjortisar***

2012-02-14 @ 11:51:01
URL: http://photobymw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0