I didn't say I was powerful, I said I was a wizard.

Och här kommer lite bilder på Zingoalla! Tycker faktiskt min sits förbättrats mycket senaste tiden. Behöver fortfarande tänka på att sträcka på mig osv, men det är en klar förbättring mot hur det var innan jag fick ryggen fixad. Haha kunde faktiskt inte ens flytta hästarna ordentligt undan för vänsterskänkeln, för jag var så himla låst..
 
Hursomhelst, bilderna. Lite synd att det inte kom med någon där man tydligare ser bakbenen, med nya skydden osv. Men ja, fin är hon. Och det blir nog en smärre bildbomb iaf haha.
 
 
 Fortfarande Moa som tagit bilderna.

Kommentarer
Postat av: ViktoriaCaroline♡

Super fina bilder, hästar är så fina djur! :)

Svar: Tack! Ja, det är dom verkligen :)
Unbeaten

2012-08-11 @ 23:33:39
URL: http://ViktoriaCaroline.blogg.se
Postat av: linah

fina bilder:)<3

Svar: Tack :D
Unbeaten

2012-08-14 @ 01:15:19
URL: http://linaheve.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0