You can't expect to understand love when you admire lonely singers.

Började ju med praktiken hos Therese i måndags. Tror detta blir riktigt bra faktiskt.
Var där halv 9 i morse, och hade hela stallet att fixa själv. 9 boxar att fixa och lika många hästar som skulle matas. Jobbigare än det låter faktiskt haha... Speciellt när man har 3 hästar hemma också :)

Skrittade förresten Gustav lite ikväll! Ska se till att komma igång med honom igen. Helt galet vad fin den hästen är.. Han är fantastisk, faktiskt.

Skulle ha lagt upp "dag 6" också, men det var en jobbig "dag", så det är sparat i utkast och jag försöker lägga ut det i morgon istället. Behöver verkligen gå och lägga mig nu. Galet. Brukar aldrig kunna somna före halv 3... Får se om jag får sova en hel natt också, men det är kanske för mycket att hoppas på.

Jaja, god natt folk.

<3

Kommentarer
Postat av: Moa

Sv: Jag tror inte att den gjorde det heller.. :o

2011-09-10 @ 20:42:33
URL: http://photobymw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0