Dag 2; Typ av killar jag faller för.

Haha alltså.. Hatar det här med 'typ'. Tycker inte överhuvud taget om att sortera folk i fack osv. Så detta är jävligt svårt att ge ett bra svar på.. Sen faller jag inte för någon 'typ' av killar. Hm.. Olika personer har ju olika drag som gör de intressanta (lol, kan man säga så?). Både utseende- och personlighetsdrag.

Men ja, en kille som ser bra ut och som har en mysig personlighet. Typ.
Suck, har suttit i över en halvtimme och försökt komma på hur fan jag ska skriva här så det låter vettigt. Men nej, kan inte ge något mer precist. Får fixa bild på min pojke, och skriva om honom haha.. Nejmen, "hjärtat väljer blindt" typ. Faller man för någon så gör man väl det.. Ibland kan man inte förklara varför, eller just vad det är som gjorde det.
Haha kan dock erkänna att jag tycker något av det mest..attraktiva... typ.. är en kille med utseende och personlighet som dessutom pratar norska. Vet inte varför haha. Men norska är hett, faktiskt.

Kan inte komma på någon vettig förklaring till något sånt här när jag är såhär trött.. Haha god natt.

Kommentarer
Postat av: Moa

Sv: Filmen med datagjorda apor var bra (y)

2011-09-04 @ 18:05:34
URL: http://photobymw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0