Dag 10; Tv program jag gillar.

Hmm... Brukar faktiskt alltid se på Criminal Minds innan jag går och lägger mig. Gillar det. Folk som dör. <3 Nejmen, jag gillar att det är lite psykologi osv också. Tittar också på Supersize vs Superskinny. Vet inte varför jag började göra det, men det är rätt intressant faktiskt. Har även sett alla säsonger av Top Model och Project Runway haha. Trodde ni inte va? Haha älskar verkligen Christian Siriano och Austin Scarlett från PR. Roliga personligheter, blir glad av att se dom.
Hm, vad mer... Gillade Off The Map när det gick på TV, men tror minsann de lagt ner det? Onödigt.
Annars vet jag inte... Går i perioder typ. Beror lite på vad jag orkar lägga tid på också osv. Tittar ju på Idol nu under hösten. Tycker det hör till fredagkvällarna faktiskt haha. Tycker ibland konceptet kan vara lite löjligt, men vafan. Finns mycket jävligt begåvade personer och det kan vara rätt underhållande.

Kommentarer
Postat av: Darksess

Criminal Minds är så bra :D Jag tycker också Supersize vs Superskinny kan vara intressant, en riktig tankeställare.

2011-09-23 @ 06:07:01
URL: http://www.darksess.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0