Dag 1; 5 saker som ni inte visste om mig.

- Jag övertänker precis allt, undrar alltid om jag kunde gjort något annorlunda, vad som hade hänt om jag inte gjort så och så osv. Jag har också höga krav på mig själv, oavsett vad det gäller.
- Jag hatar allt med mitt utseende. Verkligen allt. Har komplex som satan för det med. Det enda jag egentligen inte är missnöjd med är väl i såfall min navel. Konstigt nog. Gillar mina handleder ibland också. Men kan säkert hitta något fel på de med. Jag är bra på att se brister.
- Jag gör mycket saker på väldigt konstiga vis. Till ex kan jag ibland sitta och lyssna om introt på en låt 437872 gånger, tills det "låter bra" i huvudet. Gör samma sak med mycket. Och jag är också besatt av siffror. Speciellt ojämna. 1,3,5,7,9,11, osv osv.
- Jag pratar inte om sånt man borde prata om. Kanske för att det känns som om folk inte lyssnar. Kanske för att jag tycker att det inte spelar någon roll. Kanske för att jag försöker intala mig själv och andra att allt är som det ska. Men hur som helst gör jag det inte. Eller, ytterst sällan iaf.
- Jag är faktiskt, otroligt nog, en rätt positiv person. Jag försöker vara positiv iaf, jag försöker se saker från det ljusa sidan, jag försöker vara nöjd med mig själv, jag försöker göra något bra åt saker och ting. Problemet är att jag är så känslig och påverkas så lätt av allt och alla runtomkring, och minsta lilla som tar fram den negativa energin kan förstöra hela dagen för mig. När jag väl blir negativ har jag svårt att vända det.

Kommentarer
Postat av: Darksess

Vad kul att lära känna dig lite mer :D I like it!

2011-09-05 @ 19:58:47
URL: http://www.darksess.com
Postat av: Darksess

Vad kul att lära känna dig mer! :D I like it!

2011-09-05 @ 20:00:29
URL: http://www.darksess.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0