When it comes to knowing good from bad we can be so dyslexic.

Haha Moa kom hit igår, sov över tills idag. Snällt, hon räddade mig lite faktiskt. Moa är bäst, trots att hon är fegis som inte vill se skräckfilm. Men Another Gay Movie, American Pie och Stallkompisar funkar ju faktiskt det med! Vi är nog lite konstiga faktiskt.. Har skrattat åt allt och ingenting. Moa påstår att det är bra att umgås med mig, man får tydligen träna magen då. Skrattmusklerna får jobba lite.

Ibland är det faktiskt tur att man har så fina vänner. Mår bra med dem. När Moa var här var jag glad i nästan 24 timmar. Ingen ångest alls.

Imorgon kommer tydligen Alexandra hit också. Hon är bra. Massa bra. Och jag behöver inte vara själv. Underbart.

Och just nu mår jag skit. Orkar inte göra något åt det heller. Lyssnar på musik jag just nu inte borde lyssna på, och tittar på videor jag just nu inte heller borde titta på. Men jag orkar inte bry mig. Låter ångesten ta över lite. Blåser lite mer liv i den. Låter den andas genom mig, och låter den lämna mig tomhänt och ledsen.

God natt.

Kommentarer
Postat av: Moa

Bara för att jag inte kan se på skräckfilm...

Vad bra att du var glad för jag var jääääätte glad över att träffa dig igen!

Hur mår din dator förresten? :o

2011-10-31 @ 10:01:00
URL: http://photobymw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0