Dag 18; En bild på mig som är tagen utav någon annan.

Var ju först säker på att jag inte hade någon bild att publicera här, eftersom jag sällan uppskattar att vara med på bild, och ännu mer sällan brukar spara såna bilder så jag har dem tillgängliga på datorn..
Haha men sen kom jag ju att tänka på denna bilden, tagen för en evighet sen känns det som.. Jag fick inte gå och hämta min jacka, för det skulle tydligen ta för lång tid.. Så jag och Alexandra fick för oss att dela tröja, mössa, och halsduk. Jättefint, haha! Saknar denna konstiga underbara människa.
Hursomhelst, enjoy!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Haha, du och jag o ett nötskal xD saknar dej. <3

2011-10-27 @ 17:49:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0