America's next freak.

Var iväg till Göteborg/Borås i tisdags med Emilia och Alexandra. Känns som jag var trevligt sällskap efter två timmars sömn (och ingen sömn natten innan) plus en massa koffein i kroppen, ehe. Snälla kompisar jag har som står ut med mig egentligen.

Var iaf jävligt nyttigt att komma ut en sväng och träffa lite folk jag känner att jag kan vara mig själv med. Har typ fått lite social fobi senaste tiden haha.. Asjobbigt, eftersom jag inte litar på folk och har svårt att känna mig trygg i sällskap med andra. Fast egentligen grundas nog allt det i att jag inte är trygg med mig själv osv.

Men med Alexandra och Emilia kändes det bättre. Jag typ släppte allt runtomkring och bara var glad för en stund. Traskade runt lite inne i Nordstan, och gick faktiskt så långt att jag köpte en klänning haha.. Måste ha något på lördag -.- Och A&E tyckte bestämt jag skulle ha den, hm.. Hatar att köpa kläder faktiskt, tycker aldrig något sitter fint på mig osv. Hade inte A&E varit med hade jag förmodligen inte ens provat något, utan bara låtit ångesten ta över och sprungit därifrån typ.

Var iväg och badade sen. Isallt. Galet att jag gjorde det med egentligen, med mina kroppskomplex och enormt fula ärrade armar. Tur man har fina vänner faktiskt, kunde leva en dag utan att känna att jag vill krypa ur mitt eget skinn och försvinna.

Färgade håret lite också! Haha det är roligt nu.. Lite mer blått i, så blir det asbra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0