This is suicide season.

Varit iväg hos Moa ett par dagar. Moa är bra. En av de få personer jag litar på, som jag känner att jag kan vara mig själv med. Så jag har mestadels mått rätt bra de senaste dagarna faktiskt. Var en snabbis på Liseberg igås. Blä för att äta ute alltså.. Hatar att äta bland folk verkligen. Hatarhatarhatar.
Nu är jag hemma, och mår sådär. Så trött på en del folk. Trött på att vara jag. Dessutom håller min jävlafkingäckelrygg på och pekar finger åt mig. Trots bedövningssalvasaksak, och antiajajtabletter. Jävla skit.
Tänker gå och lägga mig och se på någon film nu, igen. Och typ dö lite. Bokstavligen.
Mår nog bättre till helgen om jag får lite sällskap. Hoppas det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0