I'm writing down what I cannot see.

Jag är så trött på folk som ligger och tycker synd om sig själva, och som fäller krokben på alla som försöker gå förbi. Jag erkänner att jag mår skit, att jag inte tycker jag förtjänar detta, men jag trycker fan inte ner folk för det genom att säga att livet är skit, orättvist, att andra har det så mycket bättre, att andra har mer möjligheter att leva som dom vill, än vad jag har. Åt helvete med allt sånt.

"Vi har inte dom möjligheterna". Bullshit. Möjligheter, tillgångar, whatever, är inget man har, det är något man skapar. Det enda som står i vägen för att man ska kunna göra något, är en själv. Oavsett vad.

Allt det vi har framför oss är en bild utav det vi har i huvudet. Ser du dig själv som ensam, fattig, olycklig, så klart som fan att du är det.

Vänd ditt jävla liv om. Eller gör inget alls. För det är bara du som kan ändra på det. Ingen annan.

Kommentarer
Postat av: Moa

Sv: Jag tycker nästan synd om honom... x)

Tack så mycket, det värmer!



Men jag fick hjälpa till att ta tillbaka hästarna och alla små ponnisar så då fick jag träffa favoriten!



Och idag ska jag faktiskt rida! Troligtvis tjockis ponnyn men ändå ;)

2011-08-01 @ 15:44:40
URL: http://photobymw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0