I need to leave but swear I will carry you in me until the end.

Dålig uppdatering. Har stängt av lite kan man säga. Har slutat tänka på hur jag egentligen mår osv. Börjar bli tröttsamt dock. Orkar inte låtsas längre. Så nu sitter jag här och lipar som en tönt.

Nytt år snart också. Hoppas det blir mindre skit än 2011.

Ska ut och rida nu. Orkar egentligen inte, kommer frysa ihjäl också.. Men måste göra något för att försöka hålla ångesten borta.
Och jag saknar min pojke.






Have you ever watched a slow thaw come around?
Have you waited in the cold and hazy blue?
There’s an airport there out near the edge of town.
I’ve been thinking too much of you.

Have you ever watched a slow thaw come around?
Have you waited in the cold and hazy blue?
There’s an airport there out near the edge of town.
I’ve been thinking too much of you.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0