We all carry these things inside that no one else can see. They hold us down like anchors, they drown us out at sea.

Klockan är redan över två och jag har fortfarande inte riktigt landat efter inatt. Jag trodde man sov för att vila upp sig, eller nåt sånt? Så är iaf inte fallet för mig.
Känns som jag går och stänger inne alla tankar och känslor under dagen, typ blockerar dom. Och sen kommer allt liksom tillbaka när jag sover. Har alltid haft problem med sömnen, men nu är det verkligen hemskt. Dessutom vaknar jag flera gånger nästan varje natt, ofta med panikångest. Suck, orkar inte.

Vill ut och springa just nu. Vill känna hur knäna börjar ge vika, hur det känns som om de ska gå sönder. Vill känna hur lungorna svider när de inte orkar mer.
Just nu vill jag slå mig själv sönder och samman. För jag orkar inte med allt som finns i mitt huvud.

Vill ha någon här, som kan få allt att verka vettigt.


Kommentarer
Postat av: Darksess

Det låter ju inte alls bra :( Hemskt när man inte får sova ordentligt också, då blir bara allt jobbigare.

2011-08-03 @ 14:46:54
URL: http://www.darksess.com
Postat av: Moa

Sv: Ja det är illa :/

2011-08-05 @ 19:27:48
URL: http://photobymw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0