Take what you want, cause I've got nothing.

Värdelöst.
Suck, nu vet jag snart inte hur mycket mer jag orkar. Vet inte vart jag ska ta vägen, eller vad jag ska göra.
Vill inte vara jag. Vill inte vara här. Vill inte vara ensam med mig själv.
Men jag vågar knappt släppa in någon heller. Vågar inte berätta hur jag egentligen känner.
För jag litar inte på folk. Folk sviker. Folk gör en illa. Jag har fått lära mig det.
Men just nu tycker jag inte det är så konstigt egentligen. Just nu vill jag också göra mig illa.
Minns inte hur många gånger jag dragit knivbladet över armen. Hur många gånger jag stoppat fingrarna i halsen.
Just nu vill jag nästan göra det igen.
För det är så mycket lättare att göra illa sig själv, än att låta någon annan göra det.
Samtidigt så vill jag inte. Jag vill inte leva så längre.
För att leva med den mängden självhat är hemskt.
Men jag har glömt hur man tycker om sig själv.
Behöver någon här just nu. Någon jag vågar lita på. Någon jag vågar tycka om. Någon som kan få det att verka möjligt att tycka om mig.
Önskar jag bodde närmare Stockholm.



You know what?
I am just fine until I'm on my own.

Somebody please come home..

Kommentarer
Postat av: Darksess

Att bära på något så tungt blir bara jobbigare och jobbigare i längden. Det gäller att våga lita och berätta för ändra, för att dela det jobbiga med någon. Mitt erbjudande står kvar, om du skulle ändra dig. styrkekramar

2011-08-11 @ 22:39:35
URL: http://www.darksess.com
Postat av: Ida

Fråga en fråga på min frågestund ♥

http://idahtt.blogg.se/2011/august/fragestund-1.html

Om inte, så kika in på min blogg och kommentera ett annat inlägg!

2011-08-12 @ 14:21:09
URL: http://idahtt.blogg.se/
Postat av: Angelica

Vännen jag hoppas det löser sig för dig o jag hoppas du vet att jag finns om du vill prata. Kramar

2011-08-19 @ 16:29:08
Postat av: Ellaan

Fiin blogg:)

2011-08-19 @ 22:52:30
URL: http://kalmarryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0