A bat is about to eat his tea.

Dålig uppdatering, min dator hatar mig. Haft massa massa att göra i helgen också haha..
I tisdags var jag iväg med finaste Zingoalla och hopptränade. Gick super! Känns verkligen som det gått enormt mycket framåt senaste tiden, och har hänt massa sen vi senast tränade för Rebecka i somras.
Jobbade mest med serier, en med studs, två galoppsprång (om jag minns rätt), oxer, och en serie med galoppbommar, där hästarna skulle länga ordentligt på steget, och sedan skutta över ett litet räcke. Kan även tillägga att jag var den enda på ponny, så det var ännu längre avstånd för oss haha! Dessutom har ju Zingoalla haft lite svårt att länga på steget osv. Fick även höra att jag fått ordning på min sits. (a)
Känns verkligen kanon med Z nu. Sån enorm förändring. Och både hon och jag har fått upp självförtroendet till max. Hon vågar länga ordentligt på steget, ta lite egna beslut, hoppa av lite stort. Och jag litar tillräckligt mycket på både henne och mig själv för att våga släppa iväg henne lite, och lita på att klarar uppgiften.

Slår vad om att ingen orkar läsa allt det där, men jag är så trött att jag inte orkar bry mig om hur det ser ut, så det får va en jobbig röra haha.
På fredag ska jag iväg till Falköping med Z, hoppa en liten lokal LC & LB. Dit nästa söndag med, men då regional LB & LB+5.
Så även om det just nu inte är några höga klasser, så är vi verkligen på gång nu!

Och nu ska jag försöka gå och lägga mig. Lol, kommer nog inte kunna somna. Men iaf!
Godnatt!
Världens finaste.

Kommentarer
Postat av: MLI DAHLGREN

lycka till :P

2011-04-19 @ 09:23:23
URL: http://mlidahlgren.blogg.se/
Postat av: lovisa

haft en bra dag?:9

2011-04-19 @ 17:28:51
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: lovisa

sv: Härligt:) jo helt ok!

2011-04-19 @ 20:36:50
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Moa

MOHAHA jag läste allt (A)

Känner mig duktig.. (aa)

Men vad kul att det går bra! Eller aa det var ganska logiskt xD

2011-04-24 @ 19:09:37
URL: http://photobymw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0