There's so much beauty when scarlet eyes lay lost in all the city lights.

Varit i Gäsene nästan hela dagen, sprungit runt med en häftig väst och varit funktionär på en regional dressyrtävling. Kom hem för bara någon halvtimme sen? Jobbigt. Men ah, 8000 steg iaf. Alttid något.

Och nu har jag 2 hästar som måste ridas, och så måste jag putsa träns, magplatta, tvätta benskydd och schabrak, packa allt osv. Tävling imorgon. Skulle egentligen behöva longera Gustav idag också.. Men tror inte jag hinner det, blä.

Så jävla ledsen just nu. Fattar inte att jag är så jävla dum så att jag faktiskt tror folk när de säger att de vill hjälpa till. Borde ju veta vid detta laget att människor sviker.

Värdelöst inlägg. Men jag orkar inte försöka skriva något vettigt.

Hejdå, och trevlig valborg osv. Försök att inte supa huvuden av er. Eller jo förresten, gör det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0